Saturday 30 October 2010

hva skjedde med "Ta sjansen"?

I går da jeg så på Senkvld på TV2 etter endt gullrekke og før jeg skulle legge meg tidlig da jeg skulle opp i fjøset på morran(ja, faktisk opp i fjøset på morran, er heme og er budeie), var oppgaven i Camp Senkveld å gjøre en "TA SJANSEN"!! Dvs lage et fartøy med en "utskytningsmekanisme" hvor det da kommer et lite fartøy ut av det store når det setter uttfor unnarennet på Holmenkollen, og dette lille f.eks seeeeeiler bortover sjøen. Eller kreative sykkeldoninger. ELLER BEGGE DELER!!

Og dette var jo mitt absolutte favorittprogram som barn!!! Det var bedre enn Grand Prix og 17. mai og nesten bedre en Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen (bare nesten).
Men hvor har det blitt av? Finnes det fortsatt? Hvem er kommentator?
OG, hvor kan man melde seg på?
HOHOHO, Dette f.eks er en god ide. En London buss med kanskje en syklist inni! med full sykkelutstyrpakke som alle fancy folk har nå for tida, komplett med en marka-turgåer på sittende fast i skjernen etter å ha sykla litt for fort på stiene der oppe. 

NICE! Eller f.eks en ku med en kalv på sykkel inni? 


No comments: